نرم افزار GIS یا RS

دانلود رایگان نرم افزار “MAP SOURCE”

نرم افزار اتصال و انتقال داده های GPS به کامپیوتر

نرم افزار Map Source  امکان می دهد که شما داده ها را بصورت گرافیکی بر روی دستگاه کامپیوتر خود مشاهده کنید و همچنین آنها را به نقشه سازگار با دستگاه مکان یاب خود منتقل نمایید. بوسیله Map Source  شما می توانید نقاط، مسیر و ردپای ثبت شده بر روی دستگاه GPS خود را، به کامپیوتر منتقل کرده و ذخیره نمایید. نقاط، مسیر و ردپا را ایجاد کنید، ببینید و ویرایش نمایید نقشه، نقاط و مسیر را به دستگاه GPS منتقل نمایید.

کاربردهای این برنامه :

  • تخلیه اطلاعات مستقیم از GPS های دستی
  • انتقال اطلاعات بین GPS های دستی و کامپیوتر
  • ساخت فایل های GPX
  • مشاهده مسیرهای طی شده توسط GPS دستی
  • ویرایش نقاط تخلیه شده
  • امکان مشاهده فایل تخلیه شده در برنامه GOOGLE EARTH

آموزش نصب : فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید سپس به پوشه MapSource_Final رفته و ابتدا MSmain را نصب نمایید و در آخر هم SETUP را اجرا نمایید.

  • دقت کنید که اگر مستقیم نصب کنید ارور previous map source not found را میدهد. همانطور که گفته شد ابتدا MSmain را نصب نمایید.

مشاهده ادامه این مطلب فقط برای اعضای سایت فراگیر علمی تخصصی محیط زیست فراهم می باشد. خواهشمنداست جهت مشاهده کامل این نوشته، ثبت نام کنید و به حساب کابری خود وارد شوید. ثبت نام در اینجا کاملاً رایگان است.

 

عابد ترابی نیا

کارشناس ارشد آلودگی محیط زیست- پژوهشگر- کارشناس و مدرس GIS- (سنجش از دور) RS- مدل سازی آلودگی صوت- نرم افزار های مرتبط با محیط زیست و نقشه سازی

مطالب مرتبط

14 thoughts on “دانلود رایگان نرم افزار “MAP SOURCE””

  1. سلام پس ازینکه مختصات را داخل مپ سورس وارد میکنم و میخام همون مختصات رو داخل گوگل ارث نمایش بده ارتباط برقرار نمیشه، ارور please
    را نمایش میده visit the google earth website to download and install it، در حالی که من گوگل ارث رو نصب کردم، بنظرتون مشکل کجاست؟

پاسخی بگذارید

Translate »
%u0637%u0631%u0627%u062D%u06CC %u0633%u0627%u06CC%u062A
Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
بسته