سایت های رایگان دانلود مقاله

دانلود رایگان مقاله از ساینس دایرکت، اشپرینگر، IEEE

دانلود رایگان مقاله های خارجی از Sciencedirect، Springer، IEEE

بوسیله لینکهای زیرمی توانید آدرس مقاله خود را از سایتهای علمی خاص در بخش جستجو کپی کنید و مقاله را به صورت کاملاً رایگان دانلود نمایید.

فرآیند کلی دانلود مقاله در این روش بدین صورت است که ابتدا به پایگاه علمی مورد نظر وارد می شوید (معمولا اغلب پایگاه های علمی مثل ساینس دایرکت، اشپیرینگر، آی سرپل ای، جان وایلی، تیلر فرانسیس و … در این روش قابل استفاده هستند)

بعد مقاله مورد نظر را مطابق شکل زیر جستجو می نمایید و بر روی نام مقاله کلیک می کنیددر گام بعد آدرس مقاله را از مرورگر اینترنتی خود مطابق شکل زیر کپی می کنید

یکی از سایتهای لیچر را از مجموعه زیر (در این نوشته) در مرورگر اینترنتی خود باز می کنید (در اینجا مثال بر روی سایت روسی sci-hub) و آدرسی را که در مرحله 3 کپی کردید در محل مشخص شده در سایت لیچر (معمولاً نوشته شده آدرس مقاله (URL) یا DOI را اینجا بگذارید) بچسبانید و گزینه دانلود یا باز کردن (مثل شکل زیر) رو بزنید.

حالا مقاله خودکار مثل شکل زیر به آدرس دانلود منیجر شما یا بخش دانلود مرورگر اضافه می شود. امیدواریم از مطالعه مقاله لذت ببرید.

مشاهده ادامه این مطلب فقط برای اعضای سایت فراگیر علمی تخصصی محیط زیست فراهم می باشد. خواهشمنداست جهت مشاهده کامل این نوشته، ثبت نام کنید و به حساب کابری خود وارد شوید. ثبت نام در اینجا کاملاً رایگان است.

عابد ترابی نیا

کارشناس ارشد آلودگی محیط زیست- پژوهشگر- کارشناس و مدرس GIS- (سنجش از دور) RS- مدل سازی آلودگی صوت- نرم افزار های مرتبط با محیط زیست و نقشه سازی

64 thoughts on “دانلود رایگان مقاله از ساینس دایرکت، اشپرینگر، IEEE”

  1. من هر کاری کردم مقاله های سایت تیلور رو نتونستم دانلود کنم نمیشه و اکانت هایی هم که گذاشتین به ما همین دسترسی های عادی که بدون پسورد وارد میشیمو میده…میشه
    راهنمایی کنید

پاسخی بگذارید

اینها را هم ببینید

بسته
Translate »
%u0637%u0631%u0627%u062D%u06CC %u0633%u0627%u06CC%u062A
Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
بسته