نرم افزارهای عمومی

نرم‌افزار Dropbox –نرم‌افزاری حیاتی برای جلوگیری از هدر رفتن ماه‌ها فعالیت برروی پایان‌نامه‌نویسی!

دانلود رایگان نرم‌افزار Dropbox

این نرم افزار به شما کمک می‌کند اطلاعات و نتایج مطالعه و تحقیقات خود را در محیطی امن ذخیره کرده، درصورت بروز مشکلات زحمات خود را از دست ندهید. هنگام نگارش پایان‌نامه، بارها و بارها مشاهده شده است که چه‌بسا نتایج چندین ماه تلاش شبانه‌روزی و بی‌خوابی‌های پیاپی، بر اثر بی‌دقتی، مشکلات و سوانح فیزیکی که ممکن است برای کامپیوتر شخصی شما اتفاق بیفتد، یا ناگوارتر از آن، سرقت رفتن تجهیزات سخت‌افزاری افراد در چند ثانیه بر باد رفته است و دانشجویان را با بهت و ناکامی تنها گذاشته است.

یکی از توصیه‌های بسیار اساسی در هنگام انجام فرایند پایان‌نامه‌نویسی استفاده از فضای ابری برای ذخیره‌سازی و نگهداری فایل‌ها و نتایج تحقیقات شما است.

نرم‌افزار دراپ‌باکس یکی از بهترین و راحت‌ترین نرم‌افزارها برای انتقال آسان فایل‌های شخصی برروی فضای ذخیره‌سازی ابری محسوب می‌شود. هنگامی‌که این نرم‌افزار را روی سیستم خود نصب نمایید، یک فولدر به نام Dropbox توسط نرم‌افزار ساخته می‌شود که یک کپی از فایل‌های شما در آن ذخیره می‌کند تا مطمئن باشید به‌صورت ناخواسته فایل‌های خود را از دست نمی‌دهید. به‌علاوه شما با استفاده از نرم‌افزار Dropbox می‌توانید محتویات یک پوشه را با سایر کاربران اینترنتی به اشتراک بگذارید. حتی زمانی که سرویس ارائه‌دهنده ایمیل شما به دلیل حجیم بودن یک فایل اجازه آن را نمی‌دهد، نرم‌افزار Dropbox مشکل شما را حل خواهد کرد!

نصب نرم‌افزار Dropbox یکی از مهم‌ترین و اولین کارهایی است که برای نوشتن پایان‌نامه به آن نیاز دارید؛ زیرا بدون داشتن یک نسخه پشتیبان از فایل‌هایتان و صدمه دیدن ویندوز یا هاردتان، تمامی زحماتتان به هدر خواهد رفت.

مشاهده ادامه این مطلب فقط برای اعضای سایت فراگیر علمی تخصصی محیط زیست فراهم می باشد. خواهشمنداست جهت مشاهده کامل این نوشته، ثبت نام کنید و به حساب کابری خود وارد شوید. ثبت نام در اینجا کاملاً رایگان است.

#آموزش_تخصصی_مسائل_محیط_زیست

مطالب مرتبط

پاسخی بگذارید

اینها را هم ببینید

بسته
Translate »
%u0637%u0631%u0627%u062D%u06CC %u0633%u0627%u06CC%u062A
Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
بسته