نرم افزار GIS یا RS

دانلود نسخه جدید نرم افزار ایدریسی با نام TerrSet

TerrSet 18.31 به همراه crack

دانلود نسخه جدید نرم افزار ایدریسی با نام TerrSet

با توجه به وجود نرم افزار در سایت مخصوص دانلود، به منظور افزایش سرعت دریافت نرم افزار و دسترسی همیشگی به آخرین نسخه، لینک دانلود حذف شد و آدرس نرم افزار در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

جهت دریافت آخرین ورژن این نرم افزار بر روی این لینک کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

50 thoughts on “دانلود نسخه جدید نرم افزار ایدریسی با نام TerrSet”

  1. با سلام و تشکر از سایت خیلی خوبتون
    من نسخه ادریسی ترست را دانلود کردم.key1 , key2 را می پرسد. چه باید بکنم؟
    آیا این نسخه با ادریسی سلوا خیلی تفاوت دارد؟
    ممنون از پاسخگویی شما

  2. سلام . ممنون از سایت با ارزش تان. چون آموزش ها بر اساس نرم افزار ایدریسی سلوا هست باید سلوا را نصب کرد یا با ترست هم میشود کار کرد ؟اگر سلوا را در سایت بهمراه راهنمای نصب در سایت قرار دهید ممنون میشوم .

  3. با سلام
    من این برنامه را چند ماه پیش از سایت بسیار خوب شما دانلود کردم و استفاده میکردم متاسفانه بعد از نصب مجدد ویندوز در حال حاضر خود برنامه نصب میشود ولی کرک آن کار نمیکند من بر طبق منوال گذشته از پوشه کرک فایل کرک را کپی و در محل نصب پیست میکنم ولی نمیدونم چرا کرک کار نمیکند و برنامه سی روزه شده است خواهشمند است مرا راهنمایی بفرمایید.
    با تشکر فراوان

  4. تفاوت این نسخه در این می باشد که مجموعه ای از مدلسازهای جدید اضافه شدند. مدلساز خدمات اکوسیستم (Ecosystem services Modeler)که به بررسی خدماتی که اکوسیستم ها می توانند در زمینه های مختلف داشته باشند می پردازد. مدلساز GeOSIRIS از جمله مدلسازهای جدید است که به بررسی میزان کاهش انتشار کربن در مقیاس ملی در راستای پروژه های REDD می پردازد. همچنین مدلساز جدیدClimate change adaptation modeler هم به این ورژن اضافه شده است. بقیه مدلسازها در ورژن قبلی selva بودند و دراین ورژن کمی تغییر کرده اند.

پاسخی بگذارید

اینها را هم ببینید

بسته
Translate »
%u0637%u0631%u0627%u062D%u06CC %u0633%u0627%u06CC%u062A
Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
بسته