آموزش گام به گامفیلم آموزشی با موضوع RS

گام به گام با تئوری سنجش از دور

فیلم های آموزشی تئوری سنجش از دور تکمیلی دکتر بهزاد رایگانی

با پیشرفت روز افزون فناوری های دورسنجی و گسترده تر شدن استفاده از داده های ماهواره ای در تمام مطالعات محیط زیستی، آشنایی اصولی با تئوری این علم کاربردی همواره یکی از دغدغه های علاقمندان به شمار می رود. وجود کتابهای پر شمار در این حوزه و حجم غیر قابل مطالعه مطالب برخی از این کتابها و درخواست چند ساله علاقمندان به سایت فراگیر علمی تخصصی محیط زیست، ما را بر آن داشت برای اولین بار فیلم های آموزشی تئوری سنجش از دور از مبتدی تا پیشرفته را تهیه و در اختیار علاقمندان قرار دهیم. این مجموعه در کلاس تئوری درس سنجش از دور تکمیلی دکتر بهزاد رایگانی عضو هیات علمی دانشکده محیط زیست در قالب احتمالاً 12 جلسه تهیه خواهد شد و به تدریج در اختیار علاقمندان قرار می گیرد. برخی از مهمترین فصول این مجموعه می توان به آشنایی با تابش الکترومغناطیس، بررسی کیفیت تصویر، نمایش علمی، تصحیح رادیومتری، تصحیح هندسی، روشهای بهبود طیفی، طبقه بندی، ارزیابی صحت، تعیین تغییرات و بررسی روند اشاره نمود.

مشاهده ادامه این مطلب فقط برای اعضای سایت فراگیر علمی تخصصی محیط زیست فراهم می باشد. خواهشمنداست جهت مشاهده کامل این نوشته، ثبت نام کنید و به حساب کابری خود وارد شوید. ثبت نام در اینجا کاملاً رایگان است.

 

 

 
 

 
 

 
 

 
 

عابد ترابی نیا

کارشناس ارشد آلودگی محیط زیست- پژوهشگر- کارشناس و مدرس GIS- (سنجش از دور) RS- مدل سازی آلودگی صوت- نرم افزار های مرتبط با محیط زیست و نقشه سازی

مطالب مرتبط

6 thoughts on “گام به گام با تئوری سنجش از دور”

پاسخی بگذارید

Translate »
%u0637%u0631%u0627%u062D%u06CC %u0633%u0627%u06CC%u062A
Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
بسته