ترفندستانفیلم آموزشیفیلم آموزشی با موضوع GIS

آموزش تحلیل های دسته ای در آرک جی ای اس

آموزش ویدئویی Batch Process در نرم افزار ArcGIS

کاربران جی ای اسی در بسیار از مواقع مجبور هستند یک تحلیل تکراری را برای تعداد زیادی از لایه ها انجام دهند. در صورتیکه این تحلیل ها و پردازش ها پیچیده باشد و چندین ابزار برای رسیدن به نتیجه نیاز باشد بهترین گزینه در محیط نرم افزار ArcGIS استفاده از مدلساز (ModelBuilder) می باشد که چند آموزش کوتاه آن را در این نوشته و اینجا مشاهده نمودید. اما اگر پردازش و تحلیل فقط توسط یک ابزار صورت می پذیرد، بهترین گزینه استفاده از تحلیل یا پردازش دسته ای (Batch Process) فایلها است. در تحلیل دسته ای، یک آنالیز یا پردازش بر روی تعداد زیادی از فایلها همزمان صورت می پذیرد. در اینجا می توانید یک ویدئو آموزشی در مورد پردازش دسته ای فایلها در محیط ArcGIS که توسط دکتر بهزاد رایگانی عضو هیات علمی دانشکده محیط زیست برای علاقمندان سایت فراگیر علمی تخصصی محیط زیست تهیه شده است را مشاهده بفرمایید.

مشاهده ادامه این مطلب فقط برای اعضای سایت فراگیر علمی تخصصی محیط زیست فراهم می باشد. خواهشمنداست جهت مشاهده کامل این نوشته، ثبت نام کنید و به حساب کابری خود وارد شوید. ثبت نام در اینجا کاملاً رایگان است.

عابد ترابی نیا

کارشناس ارشد آلودگی محیط زیست- پژوهشگر- کارشناس و مدرس GIS- (سنجش از دور) RS- مدل سازی آلودگی صوت- نرم افزار های مرتبط با محیط زیست و نقشه سازی

مطالب مرتبط

پاسخی بگذارید

Translate »
%u0637%u0631%u0627%u062D%u06CC %u0633%u0627%u06CC%u062A
Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
بسته