یادداشتهای محیط زیستی

خانه های هوشمند، کاهش استفاده از منابع،انرژی و پایداری

ما می دانیم که خانه یکی از بزرگترین مصرف کنندگان انرژی است. اما فن آوری های جدید کمک می کنند تا آن را تغییر دهند.

دستگاههایی مانند ترموستات هوشمند و نوردهی فعال شده با حرکت، آسانتر از استفاده از برق میشوند که واقعا به آن نیاز دارید، که موجب صرفه جویی در هزینه و انرژی میشود. این وسیله ها را می توان در خانه های خصوصی و در کسب و کارها استفاده کرد و آنها توانایی کاهش مصرف انرژی را به میزان قابل توجهی دارند.

در حالی که فناوری و محیط زیست ممکن است دو مبحث کاملا متفاوت به نظر رسد ، ولی طبیعت و دستگاه های با تکنولوژی بالا  بیشتر از آنچه ممکن است فکر کنیم به هم پیوسته اند.

طبیعت الهام بخش تکنولوژی است. این به ما یک مرجع از نوآوری را می آموزد که چه خواهد شد وفناوری توانایی تغییر طبیعت را دارد( یا بهتر یا بدتر ) یا کار نخواهد کرد. 

یکی از درس هایی که در حال حاضر از طبیعت یاد می گیریم این است که ما باید از تکنولوژی در یک راه پایدار استفاده کنیم. فناوری میتواند به ما کمک کند که استفاده از منابع را کاهش دهد و زندگی ما را متفاوت سازد و از تاثیر ما در محیط زیست بیشتر آگاه شویم. فناوری می تواند بخشی از راه حل یا بخشی از مشکل باشد. ما در حال پیدا کردن راه های بیشتری  برای آگاهی از فناوری هایی که به ما کمک می کند و به ما آسیب نمی رساند، باشیم.

ساخت یک خانه یکی از مهمترین تصمیمات مالی زندگی و بزرگترین تعهد مالی است که شما می توانید انجام دهید. با ساخت خانه با انرژی بیشتر، شما در دراز مدت صرفه جویی انرژی خواهید کرد و زندگی راحتتری خواهید داشت و به محافظت از محیط زیست کمک خواهید کرد.
ما همچنان به توسعه خانه های هوشمند و پایدار برای ارتقاء مسکن نیاز داریم که این شیوه برای پاسخگویی به نیازهای مردم و محیط زیست مناسب تر است و همچنین مزایای مالی برای مالک یا اشخاص دارد.
این دست نوشته مختصری از خانه های هوشمند به منظور پایداری محیط زیست است و همچنین به منظور ایجاد انگیزه در این زمینه برای مخاطبان نوشته ام.

ماه سا شاه بنده

مهندس ماه سا شاه بنده Mahsa shahbandeh دارای مدرک کارشناسی مهندسی محیط زیست از دانشگاه محیط زیست کارشناسی ارشد مهندسی محیط زیست -ارزیابی و آمایش سرزمین از دانشگاه محیط زیست

مطالب مرتبط

پاسخی بگذارید

اینها را هم ببینید

بسته
Translate »
%u0637%u0631%u0627%u062D%u06CC %u0633%u0627%u06CC%u062A
Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
بسته