تعهدات همکاری با سایت فراگیری علمی تخصی محیط زیست

تکمیل محتوای علمی سایت نیازمند همکاری شما متخصصان و دانشجویان عزیز رشته های منابع طبیعی و سنجش از دور است. از همکاری شما عزیزان بسیار خوشحال و سپاسگزار خواهیم بود.

در صورت تمایل به همکاری لطفاً ضمن پر نمودن فرم مشخصات زیر، تعهدات موجود در این فرم را بپذیرید.

 

مشخصات

*
*
*
*
*
*
*
*
*

اطلاعات تماس

*
*

تعهدنامه ها

*

لطفا نکات زیر را مدنظر داشته باشید: 1.هدف اصلی از راه اندازی سایت، آموزش بوده است و ره آورد مالی تاکنون نداشته است. پس مدیریت سایت نمی تواند به دلیل همکاری پرداخت مالی در این زمینه برای شما عزیزان داشته باشد. فعالیت در سایت کاملاً داوطلبانه است. 2.تمام اطلاعات و آموزش هایی که از طرف مدیریت در اختیار شما قرار می گیرد محرمانه بوده و ضرورت دارد در حفاظت از آن کوشا باشید و بدون هماهنگی از انتشار عمومی و یا اشتراک گذاری آن خودداری نمایید.

*

1. کلیه اطلاعات مندرج در رزومه و اطلاعات شخصی در سایت بر اساس مدارک اصلی و معتبر تهیه شده است. 2. حفاظت از نام کاربری (user name) و رمز عبور (password) که شخصی بوده را کاملاً تعهد نموده و در اختیار هیچ شخصی قرار نخواهم داد. 3. در تمامی به اشتراک¬گذاری ها و تولید محتوا تابع قوانین جهوری اسلامی ایران می باشم. 4. از کپی برداری علمی_ ادبی، بدون اجازه نویسنده یا صاحب اثر نسبت به انتشارآن اقدام نمی-نمایم. 5. از تبلیغ مستقیم یا غیر مستقیم سایر سایتها در نگارش خود خودداری می نمایم. 6. از انتشار مطالب کذب و دروغ، سیاسی، غیر اخلاقی، موهوم دین ستیزی و مشابه با اینگونه محتویات خودداری خواهم نمود. 7. از قرار دادن کتب، داده ها و مطالبی که ممکن است با انتشار آن به شخص یا ارگان و سازمانی لطمه مالی یا معنوی وارد شود، خودداری خواهم نمود. 8. از کپی برداری موضوع پژوهش یا پروپوزال دیگران که هنوز به ثبت رسمی نرسیده اجتناب خواهم کرد. 9. استفاده از اعتبارات شرکت ها و یا سازمان ها و یا تبلیغات بدون هماهنگی با مدیریت سایت پرهیز می نمایم.

*

تولید محتوا با این مضامین در سایت فراگیر علمی تخصصی محیط زیست ممنوع می باشد:  محتوا علیه عفت و اخلاق عمومی  محتوا علیه امنیت و آسایش عمومی  محتوا علیه مقدسات اسلامی و دینی  محتوا علیه مقامات و نهادهای دولتی و عمومی  محتوای مرتبط با جرائم رایانه‌ای  محتوای تحریک‌کننده، ترغیب‌کننده و یا دعوت‌کننده به اقدامات مجرمانه  محتوای مجرمانه مربوط به امور سمعی و بصری و مالکیت معنوی  محتوای مجرمانه مرتبط با انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری

*

اینجانب با مشخصات مندرج در فرم همکاری با سایت فراگیر علمی تخصصی محیط زیست، با قسم به خداوند متعال در خصوص صحت مندرجات این برگه متعهد می‌گردم ضمن رعایت تمامی بندهای تعهدنامه، مسوولیت تولید محتوای خود در سایت فراگیر علمی تخصصی محیط زیست را تماماً برعهده بگیرم و در صورت طرح دعوی و شکایت به خاطر محتوایات منتشر شده خود در مراجع ذیربط پاسخگو خواهم بود.

*
CAPTCHA image
Translate »
%u0637%u0631%u0627%u062D%u06CC %u0633%u0627%u06CC%u062A
Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
بسته