ترفندستان

چگونه بدون تعویض ویندوز از یک نرم افزار نسخه آزمایشی چندین بار استفاده کنیم؟

استفاده چندباره از نرم افزارهای نسخه آزمایشی

حتما برای شما هم پیش آمده است که به یک نرم افزار احتیاج همیشگی دارید ولی نسخه قفل شکسته آن را پیدا نمی کنید. در این موارد معمولاً نسخه آزمایشی نرم افزار دانلود و تا اتمام تاریخ دوره آزمایشی از نرم افزار استفاده می شود. بعد از این دوره برای استفاده دوباره از نسخه آزمایشی باید ویندوز دوباری نصب شود. اما اگر تاکنون نرم افزار را بر روی ویندوز خود نصب نکرده اید دست نگهدارید و مطابق این روش عمل کنید.

برای این ترفد ضرورت دارد نرم افزار Revo Uninstaller Pro  را از لینک دانلود زیر دریافت و نصب کنید و دقت داشته باشید نباید قبلاً نرم افزار بر روی ویندوز نصب شده باشد.

 

حالا پس از نصب نرم افزار روو آن ایستالر پرو، این نرم افزار را اجرا کنید و هر برنامه ای باز دارید ببندید (1) مطابق شکل روبرو بر روی گزینه Install Programs کلیک کنید.

حالا مطابق شکل مقابل به آدرس فایل نصبی برنامه مورد نظر بروید و آن را انتخاب کنید (2) و گزینه Open را بزنید(3).

اجازه دهید که نصب نرم افزار کامل شود. دقت داشته باشید هیچ نرم افزاری باز نباشد. پس از پایان نصب نرم افزار یک بار نرم افزار را باز کنید و بخش آزمایشی آن را انتخاب کنید و وارد نرم افزار شوید بعد از نرم افزار خارج شوید و بدون اینکه کار دیگری بکنید مطابق شکل زیر بر روی توقف کلیک کنید (4) و فایل را ذخیره کنید.

حالا وقتی دوره آزمایشی به پایان رسید مطابق شکل زیر مراحل را طی کنید تا نرم افزار کامل پاک شود.(در بخش (6) نیاز است دوبار بر روی نام نرم افزار کلیک کنید).

تبریک می گم نرم افزار شما کامل پاک شد. نیازی به نصب دوباره ویندوز نیست یکبار دیگر نرم افزار را نصب کنید و از دوره آزمایشی بعدی خود استفاده کنید.

مشاهده ادامه این مطلب فقط برای اعضای سایت فراگیر علمی تخصصی محیط زیست فراهم می باشد. خواهشمنداست جهت مشاهده کامل این نوشته، ثبت نام کنید و به حساب کابری خود وارد شوید. ثبت نام در اینجا کاملاً رایگان است.

عابد ترابی نیا

کارشناس ارشد آلودگی محیط زیست- پژوهشگر- کارشناس و مدرس GIS- (سنجش از دور) RS- مدل سازی آلودگی صوت- نرم افزار های مرتبط با محیط زیست و نقشه سازی

مطالب مرتبط

2 thoughts on “چگونه بدون تعویض ویندوز از یک نرم افزار نسخه آزمایشی چندین بار استفاده کنیم؟”

پاسخی بگذارید

Translate »
%u0637%u0631%u0627%u062D%u06CC %u0633%u0627%u06CC%u062A
Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
بسته